Obchodné podmenky pre predaj vstupeniek
decoLED SK s.r.o. so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - Rača IČO: 46279792 na predaj tovaru (vstupeniek) prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na internetovej adrese https://svetlarozpravaju.sk
Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) decoLED SK s.r.o. so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - Rača, IČO: 46279792 (ďalej len „predávajúci“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 odsek 1 zákona č. 89/2012 Z.z., občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len „kúpna zmluva“) uzatvorenej medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je prevádzkovaný predávajúcim na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese https://svetlarozpravaju.sk (ďalej len „webová stránka“). Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri predaji vstupeniek na akékoľvek kultúrne, spoločenské, športové alebo iné akcie (ďalej len „Akcie”) prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného na webovej stránke. Kontaktovanie predávajúceho znamená kontaktovanie poverenej osoby telefonicky na jej konkrétne telefónne číslo alebo e-mail, ak sú kupujúcemu známe, alebo na všeobecný telefón alebo e-mail uvedený v sekcii Kontakt na webovej stránke. Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci nákupom vstupeniek súčasne potvrdzuje, že sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a že berie výslovne na vedomie, že tieto obchodné podmienky sú súčasťou zmluvnej dohody medzi ním a predávajúcim.
Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je záväzok predávajúceho dodať kupujúcemu vstupenky v požadovanom počte na akciu, ktorú si vybral kupujúci, a záväzok kupujúceho uhradiť predávajúcemu vstupné za vstupenky. Kúpna zmluva sa uzatvára zaplatením vstupného zo strany kupujúceho. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu vstupenky bez zbytočného odkladu po zaplatení vstupného, pričom v prípade nákupu cez internet budú vstupenky doručené v elektronickej forme na e-mail uvedený kupujúcim. Kupujúci nemá nárok na doručenie vstupeniek skôr, ako bude uhrazená cena vstupenky na akciu v plnej výške na bankový účet predávajúceho. Doručením vstupeniek kupujúcemu zo strany predávajúceho sú všetky záväzky predávajúceho vyplývajúce z kúpnej zmluvy splnené. Vstupenky nie sú zasielané poštou a to ani na dobierku.
Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti s akciou, na ktorú boli vstupenky zakúpené Predávajúci je organizátorom jednotlivých akcií, na ktoré sa vstupenky predávajú. Nákupom vstupenky na akciu vzniká právny vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim ako organizátorom tejto akcie. Predávajúci nesie zodpovednosť za plnenie povinností organizátora akcie vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a predávajúcim ako organizátorom akcie. Kupujúci sa nákupom vstupenky zaväzuje dodržiavať pravidlá stanovené predávajúcim ako organizátorom akcie. Ďalej sa kupujúci zaväzuje podrobiť prevádzkovému a návštevnému poriadku miesta konania akcie. Predávajúcemu ako organizátorovi každej akcie je vyhradené právo na zmenu jej programu, termínu a miesta konania. Nákupom vstupenky kupujúci akceptuje tento fakt a uvedomuje si ho. Za platnosť a pravosť vstupeniek zakúpených mimo webovej stránky predávajúceho nezodpovedá.
Postup pri nákupe vstupeniek a platobné podmienky
Cena za každú vstupenku je uvedená pri jednotlivej akcii. U každej akcie sú uvedené aj prípadné dodatočné poplatky spojené s nákupom vstupenky. V prípade nákupu vstupenky prostredníctvom webovej stránky je platba za vstupenku možná len platobnou kartou umožňujúcou nákupy kartou cez internet alebo bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho. V prípade nákupu prostredníctvom platobnej brány ComGate môže kupujúci využiť nasledujúce kontaktné údaje pre prípadné reklamácie alebo otázky ohľadom platieb: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, 500 02 Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel.: +420 228 224 267, Web: https://www.comgate.cz V prípade nákupu prostredníctvom platobnej brány GoPay môže kupujúci využiť nasledujúce kontaktné údaje pre prípadné reklamácie alebo otázky ohľadom platieb: GoPay s.r.o., Pražská třída 1247/24, 370 04 České Budějovice, E-mail: podpora@gopay.cz, Tel.: +420 387 685 123, Web: https://www.gopay.com Predávajúci nezodpovedá za prípadné náklady kupujúceho spojené s nákupom vstupenky vyplývajúce zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a bankou, ktorá vydala platobnú kartu kupujúcemu alebo ktorá vedie
účet kupujúceho, cez ktorý uskutočnil platbu za vstupenku. Vstupenky nie sú zaslané na dobierku.
Odstúpenie od zmluvy
V súlade s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Z.z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov nemá kupujúci právo od zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim odstúpiť podľa ustanovenia § 1829 občianskeho zákonníka (odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu), pretože ide o zmluvu o využití voľného času a plnenie je poskytované v určitom termíne.
Reklamačný poriadok
Všetky reklamácie týkajúce sa vstupeniek zakúpených prostredníctvom webových stránok sa riadia týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom uvedeným v tomto článku 6. Kupujúci má nárok na vrátenie vstupného za vstupenku len v nižšie uvedených prípadoch a za nižšie uvedených podmienok. Kupujúci nemá nárok na výmenu vstupenky. V prípade poškodenia, zničenia, stratenia, odcudzenia alebo iného poškodenia vstupenky nebude vstupenka nahradená novou a kupujúcemu nebude poskytnutá náhrada. Predávajúci nezodpovedá za to, že vstupenka nebude kupujúcemu doručená z dôvodov spojených s kupujúcim, najmä z dôvodov, že nebude možné doručiť vstupenku na e-mail, ktorý kupujúci uvedie (napr. preplnený schránka, spamový filter atď.). Ak kupujúci neobdrží vstupenku najneskôr do 2 hodín po úhrade vstupného, t.j. pripísaní plnej predajnej ceny vstupenky na účet predávajúceho, je povinný neprodleno, najneskôr však do 48 hodín od dňa uplynutia vyššie uvedenej lehoty na doručenie vstupenky, kontaktovať predávajúceho a oznámiť mu, že neobdržal uhrazenú vstupenku. Za týmto účelom je kupujúci povinný uviesť predávajúcemu meno a e-mail, ktoré uvedie ako kontaktné alebo identifikačné údaje pri kúpe vstupenky. Ak predávajúci zistí, že vstupenka skutočne nebola doručená kupujúcemu, bude postupované podľa spôsobu uvedeného nižšie v tomto bode 5. Predávajúci sa zaväzuje najneskôr do 24 hodín, ale najneskôr 1 hodinu pred začiatkom akcie, zaslať kupujúcemu znovu vstupenku na e-mail uvedený kupujúcim. Ak už došlo k uskutočneniu akcie, zaväzuje sa predávajúci vrátiť kupujúcemu uhrazené vstupné, a to najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia reklamácie kupujúcim. Ak z dôvodu vyššej moci (napr. živelné pohromy, štrajky, vojna, mobilizácia, povstanie, pandémia atď.) nie je možné uskutočniť akciu, predávajúci si vyhradzuje právo na presun alebo úplné zrušenie akcie. V prípade presunutia akcie na iný termín zostáva vstupenka platná na tento zmenený termín a kupujúci nemá právo na vrátenie vstupného alebo výmenu vstupenky. Ak predávajúci ako organizátor pristúpi k úplnému zrušeniu akcie, bude kupujúcemu, ktorý uvedie predávajúcemu svoj kontakt (e-mail, telefón, poštová adresa, fax atď.), prostredníctvom tohoto kontaktu oznámené, že akcia je zrušená. Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za to, že nebudú môcť prostredníctvom tohto kontaktu dočasne kontaktovať alebo ak kupujúci dostane včas zaslanú správu o zrušení akcie s meškaním. Predávajúci tiež nezodpovedá za to, že táto informácia nebude včas odovzdaná tretej strane. Ak sa predávajúci ako organizátor pristúpi k úplnému zrušeniu akcie, bude predávajúci vracať nižšie opísaným spôsobom vstupné v plnom rozsahu. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie vstupného podľa odseku 8 tohto reklamačného poriadku bude vstupné vrátené kupujúcemu prostredníctvom platobnej karty, ktorou bola úhrada vstupného uskutočnená, a v prípade platby bankovým prevodom na bankový účet, odkiaľ bolo vstupné odoslané. K vráteniu plnej ceny vstupného uhrazeného kupujúcim dôjde najneskôr do 14 dní odo dňa zrušenia akcie. Reklamácie a dotazy ohľadom vstupeniek môžete posielat na e-mail info@svetlarozpravaju.sk alebo na telefónne číslo +420 227 072 707.
Ochrana osobných údajov
Predávajúci spracováva osobné údaje kupujúceho na účely plnenia zmluvného vzťahu medzi ním a kupujúcim v súlade s článkom 6 odsek 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane osobných údajov. Predávajúci spracováva osobné údaje kupujúceho v rozsahu, v ktorom mu boli poskytnuté, vrátane mena, priezviska, e-mailovej adresy, telefónneho čísla a čísla bankového účtu alebo platobnej karty. Minimálny rozsah osobných údajov, ktorý si predávajúci vyhradzuje ako podmienku uzavretia zmluvy a v ktorom je kupujúci povinný poskytnúť svoje osobné údaje, tvoria tieto osobné údaje: meno a priezvisko, e-mailová adresa. Číslo bankového účtu alebo číslo platobnej karty je evidované bez väzby na ostatné osobné údaje v účtovníctve predávajúceho na výpisoch a tieto osobné údaje nie sú ďalej spracovávané. Konkrétne ide o tieto účely spracúvania osobných údajov: dodanie vstupenky kupujúcemu a zasielanie informácií o zmenách v akciách alebo vstupenkách; identifikácia kupujúceho pri riešení reklamácií podľa reklamačného poriadku uvedeného v článku 6. Kupujúci zadáva svoje osobné údaje prostredníctvom webových stránok a softvéru BZUCO e-shop. V prípade nesprávne zadaných údajov (napr. preklep v mene alebo telefónnom čísle) má kupujúci vo vlastnom záujme povinnosť kontaktovať predávajúceho. Predávajúci si osobné údaje uchováva po dobu nevyhnutnú, ale najdlhšie 12 mesiacov, a následne osobné údaje vymaže. Ak si kupujúci želá, môže predčasne požiadať o vymazanie svojich osobných údajov tým, že kontaktuje predávajúceho. Predávajúci si na neurčito uchováva e-mailové adresy všetkých kupujúcich a využíva ich na zasielanie obchodných správ týkajúcich sa akcií. Ak si kupujúci nepriaje dostávať obchodné správy, môže zrušiť ich zasielanie jednoduchým odpovedaním na e-mail, v ktorom napíše, že už nechce dostávať žiadne obchodné správy
Záverečné ustanovenia
Ak by sa niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok alebo reklamačného poriadku ukázalo ako neplatné alebo neúčinné, neovplyvnilo by to platnosť a účinnosť ostatných ustanovení týchto obchodných podmienok a reklamačného poriadku, ktoré sú samostatné od neplatného alebo neúčinného ustanovenia.
Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky.
Všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a reklamačného poriadku a zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia slovenským právnym poriadkom.
V Bratislave, dňa 8. novembra 2023 vydalo decoLED SK s.r.o.